2009-03-23

Holy makaroni!



Nu har tant Lena gjort något som hon inte har gjort på länge. Somnat i soffan framför tv:n. Vaknade med ett ryck och trodde att det var morgon men upptäckte shit kl är ju bara 23. Ah okej, skönt, kl är bara 23,kan kravla in till sovrummet och krypa ner i sängen. Nej men vad fasen jag har ju inte gjort något inlägg. Hmm skynda skynda innan alla går och lägger sig. To late baby! De flesta har krypit ner i sängen där du också skulle ligga just nu och inte hopknycklad i soffan. Sorry allihopa men det sliter på en gammal kärring att hålla sig vaken för att blogga.


Nu ska tant Lena kravla sig till sängen så att tant orkar festa imorgon. =)Alla vänner därute jag orkar inte just nu kommentera era inlägg men imorgon kväll/natt nykter och dann ska jag läsa era inlägg, när jag kommer inkravlandes genom ytterdörren, hasandes upp för trappen, plirrandes med råttögon, ångandes sprit, då ska jag läsa era inlägg och försöka komma med något klokt. Hick skål tamefan!

1 kommentar:

  1. Haha...låter skitbra! Kravla sig nu i säng, mänska! =) Sov så gott och ha en trevlig kväll i morron! Hick och skål tamejfan, på dig oxå! Kramiz på dig!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis