2010-05-25

Kuckeliku, klockan är 7!


Gäsp, god morgon allihopa! Idag är Aforia uppe utan sol tidigt som attan. Bara för att det ska komma ett par killar och spola avloppen och då får man inte kissa, duscha osv efter kl 07:30. Fattar de inte att Aforias skönhetssömn har blivit störd och nu kommer hon att gå svart under ögonen och gråblek till jobbet? Näpp tydligen inte!!!

Så nu verkar allt vara klart med både Indien och nya jobbet. Idag ska det tas sprutor inför resan ner och sedan ska det fortsättas lära ut till det nya indiska teamet. De är lite avslagna efter helgens kryssning till Helsingfors. hehe Först kunde de knappt sova natten till fredagen för att de var så spända. Ingen av dem har åkt båt tidigare och heller inte vistats på havet. Många har inte ens sett annat vatten än poolvatten. Så de var helt uppe i limningen i fredags eftermiddag. Detta var en riktigt stor grej. Kul hade de haft och hållit sig så mycket som möjligt ute på däck bara för att inte missa havet. Världens snällaste Anders var deras guide genom resan. En stor guldstjärna till honom!

Ops nu ringer det på dörren, shit bananas, här sitter jag i morgonrocken, ops! Måste rusa! Ha en underbar dag!

7 kommentarer:

  1. *haha* - hoppas att du öppnade dörren sakta och stod o hängde där i dörröppningen lite förföriskt så att "spolarkillarna" (eller gubbarna) blev lite perplexa. Som på film.

    Låter så spännande med Indien, när åker du dit? Hade - kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya jobbet!
    Å du får väl ta å hyra nån sån där "Bollywoodfilm" så du vet hur det går till där borta i Indien ;)

    puss på pannan från största storasystern du har!

    SvaraRadera
  3. Åhhh, vad jag blir (lite) avis (men unnar dig allt det underbara du kan få) på att du ska få åka till Indien! 47 grader! Yammie! =)
    Passa på att lev livet och have some fun! ;)
    Härligt även att höra att det löst sig på jobbfronten! Då kan du äntligen pusta ut! =)
    Är så glad för din skull!
    PPP och stora bamsekramen är skickad! KRAM

    SvaraRadera
  4. INDIEEEEEN?? **skriker rakt ut**
    Gah...gud....göööö...shit vad avis jag bli!
    Det är du så himla värd! Super glad för din skull! Verkligen.
    Men avis så jag är grööööön...

    Pöss!

    SvaraRadera
  5. Hoppas vi hörs av innan du reser och va rädd om dig,tack för du inte avslöjade hemligheten men nu har du en som jag inte vet vad den betyder,vad är kkm,har missat det?själv sänder jag en dubbel kpm.

    SvaraRadera
  6. Grattar till jobbet å så skoj med indien! Ett drömställe jag vill till nån fin dag!! :)

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis