2011-08-08

Håhåjaja

Ända sedan jag försökt blogga via mobilen och det inte fungerade så har lusten inte liksom funnits för bloggen. Har försökt blogga som vanligt via mobilen men det är knepigt det. Därför har bloggen legat i träda ett bra tag och kraften har koncentrerats på att få färdigt den nybyggda altanen. Nu är den färdig men det saknas lite målning, skyddsgardiner osv. Så här fin har den blivit.

Idag började jag jobba igen efter 2 veckors semester och det känns. Trött som attan, mycket som snurrar i huvudet och orken är bortflygen. Trodde inte det var sant när väckarklockan skrällde imorse. Nu börjas det igen. Fy bubblan, skulle kunna tänka mig lite längre semester även om vädret inte är så bra. Nästa år ska jag banne mig ha semester längre än 2 veckor i stöten. Man blir liksom inte riktigt utvilad när man "bara" har 2 veckor i rad.

Fast jag måste ändå säga att semestern som helhet har varit bra. Först 2 veckor på Teneriffa och sedan 2 veckor hemma med altanbygge. Men känner mig ändå sliten. Har inte hunnit riktigt koppla av ordentligt.

Hur har er semester varit eller är?

1 kommentar:

  1. Hej vännen! =) Vad fint du fått det! Det är så sant så, att två veckor inte räcker alls att ladda om batterierna! Man hinner inte varva ner. Jag har haft 6 veckor och kan inte klaga på längden, däremot har en större del av sommaren regnat bort, vilket är väldigt deprimerande! På måndag är det dags för mig igen. GAH!
    Sköt om dig vännen!
    Puss & Kram

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis