2009-07-14

Jisses vad tiden flyger när man har semester!

Nja det var väl inte riktigt sant. Men tiden går väldigt fort just nu för jag har påbörjat ett speciellt projekt. Detta projekt tar mycket av min tid och i viss mån gör att jag glömmer bort tiden. Men jag har inte glömt er alla mina bloggvänner. Men ibland räcker inte tiden till till allt man vill göra.

Tyvärr kommer inte Sonen iväg på sin kryssning med kompisen och dennes familj. Fick besked ikväll att det var fullbokat. Vilket i förlängningen innebär att mina 4 barn- och hundfria dagar och nätter försvann i ett huj. Förstod väl att det var för bra för att vara sant. Mina planer var att åka till Göteborg med min väninna P i 2 dygn. Men jag är inte sämre än att jag tänkte okej, ingen kryssning för sonen behöver inte innebära att Göteborg ställs in. Utan då fick sonen kolla med M's son S om han ville hänga med som sällskap. Givetvis ville han det. Så jag messade P och sa att ingen ko på isen. Vi kan åka till Göteborg ändå. Sonen tar med sig S som sällskap. Men tji det ville inte P. Hon hade tänkt sig mer en "Heartbreak hotel-resa" och det gick ju inte när sonen och S var med.Så det var bara att glömma. Försökte med S mamma M om hon ville hänga med. Men hon har inte semester förrän i början av augusti så det gick inte. Näha, men helgen därefter då. Om vi åker på fredagen och hem på söndagen då behöver hon ju inte ta semester. Men se det gick inte det heller. För då jobbade M helgen. Jaha, alltså är meningen så att vi inte ska göra några större tripper dessa två veckor. Så tolkar jag det som. Vad tror ni?

Kommer nog tyvärr inte vara så aktiv att kommentera ett tag framöver pga av mitt speciella projekt. Hoppas att ni kan stå ut med det och ändå följer mig?

11 kommentarer:

  1. Men halloj!! Nu döööör jag av nyfikenhet!!
    Lite trist att det inte blev resa av som du tänkt men jag tror du klurar ut nåt annat!!
    Puss o natti

    SvaraRadera
  2. Håller med emsa. Döör ju av nyfikenhet. Man kan inte bara säga A och sen inte B.. Hm
    Men det är klart att vi inte överger dig pga av ditt projekt. Då får vi ju aldrig veta *s*
    Tråkigt att inte resan blev av.
    Ha det så bra... Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna och hoppas det går bra,glömma dig tror jag inte man gör i första taget,kollar in ibland och ser hur det går,kram.

    SvaraRadera
  4. Hej ja visst går handtvätta men kan vara skönt med vara hemma någon dag och ta hand om saker här med ;)
    man blir ju lite nyfiken på vad det är för projekt :D

    Hoppas du har det bra även om du nu inte kommmer dig i väg till göteborg :)

    SvaraRadera
  5. Såklart! Jag finns här ändå! Även om jag håller på att förgås av nyfikenhet över ditt lilla projekt...=) Du måste ju berätta, förstår du väl?! *fniss*
    Kramiz och ha det gott, vad du än "projekterar" med! Puss

    SvaraRadera
  6. Det blir säkert fler tillfällen till resor så...
    Må gott!

    SvaraRadera
  7. Men du, vad spännande det där med att du fick påhälsning. Min mamma har berättat liknande saker. Tänk om fler förstod att det faktiskt är så; att våra nära och kära besöker oss från andra sidan. Här hemma har jag haft lugnt nu i en månad. Känns nästan konstigt. Precis som allt otrevligt aldrig hänt. Nåja, jag är glad så länge det håller sig så här.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Haha! Ja, jag såg troligtvis ut som en Medusaliknande varelse, beväpnad med en blå vattenspruta...
    Vad har du nu hittat på för något? *nyfiken*
    ...och problemet med semestrandet tycker jag att du löser på följande sätt... Ta med vem som nu än vill eller måste följa med för att du ska komma iväg, fortsätt lite dryga 16 mil förbi Gbg och landa i Halland i stället... Hihi!
    Kram och projektera mera... *L*

    SvaraRadera
  9. Men, så tråkigt att det inte blev nån resa!! Fast det är kanske nån mening med det oxå!??? Nu blir jag riktigt nyfiken på ditt projekt!!! Men jag får väl ge mig till tåls...
    Önskar dig en fortsatt trevlig semester!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  10. Hm... detta pusslande... hoppas ni får ihop något bra till slut! Kanske blir den planerader resan enanna livserfarenhet istället...

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis