2009-07-10

Gjorde en personlighetstest....

... inne hos Lisa och här blev resultatet.

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Den stämmer rätt bra fast ändå inte... hehe Men fasiken vilket fel val jag har gjort på yrke....

Testa du också och se om resultatet blir vad du tror dig veta om dig själv. Personlighetstest

8 kommentarer:

  1. Det där måste jag prova nån dag. ;) Verkar kul!! Men nu måste jag ta å he mig isäng för jag skulle ju sova för länge sen var tanken... Men, men, får i alla fall sova 3 timmar längre än tidigare i veckan. ;)
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för nomineringen! Det känns jättekul att du tycker att jag är värd en sådan! :)

    SvaraRadera
  3. Oj, fattar inte vad det är med mig - men jag läste GRAVIDITETSTEST först! Och tänkte att; vad konstigt kan man göra sånt på bloggarn nu...
    Ja herregud, ibland är man verkligen vimsig :-))
    Nåja, jag fick ungefär samma svar som dig. Och det stämde rätt bra.

    SvaraRadera
  4. Godmorgon,för du är väll uppe förstår jag,nu är man hemma igen till verkligheten,gjorde testet jag med det blev samma svar för mig,en salig röra av yrken,ha en bra dag,kram.

    SvaraRadera
  5. Hej
    Vad skönt du fått semester :)
    Här är det toppen uppe i skogen ... Men börjar bli dags ta sig hemåt och fixa lite tvätt och vattna blommor :)
    Halva semestern har ju gått inte alls roligt att den går för fort :S

    Hoppas du har det bra :)

    SvaraRadera
  6. Åh, vilket kuligt test! Måste jag prova... jag kände dock igen mig i den personlighetsbeskrivning som du fick... och jag har ju då valt "rätt" yrke;.))

    SvaraRadera
  7. Haha, fick samma resultat som du och har nog hamnat på hyfsat rätt ställe i båda mina yrkesval!!

    Jobbet kallar imorron också, så jag ska leta rätt på sängen!!
    Kram och sov länge i morron!!

    SvaraRadera
  8. Hallå gumman! Undrar om du inte håller på att "göra en Afrodite" nu...?! Dvs glömmer bloggen under semestern! Hihi...Och vet du vad?! Det gör du i så fall alldeles rätt i...! Så mycket annat man ska hinna med när man har semester juh! =) Hoppas att du njuter i fulla drag oavsett vad du gör, om än det bara är slappning på hög nivå!
    Puss & Kram på dig!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis