2009-09-22

Tisdag hela veckan......

Här har det hänt en del sen sist jag gjorde ett inlägg. Torsdag kväll lyckades jag med att slå i huvudet så att jag drog på mig en hjärnskakning. Jisses vilken huvudvärk och sedan illamåendet. Fy sjutton, sprängande huvudvärk i flera dagar. Släpade mig till jobbet på fredagen, satt och led hela dagen. Fick ett erbjudande om att prova nytt jobb. Sa att jag var intresserade men ville veta lite mer om det. Så jag skulle få veta mer igår.

Lördag gick åt att kurera sig och grilla med grannen. Spelade lite biljard och tog det lugnt. Sonen var iväg och sov över hos en kompis. Så hela lördagen och nästan hela söndagen kunde jag ligga och gnälla och tycka synd om mig själv.

Måndag kom och ingen ny chef kontaktade mig. Hmm tänkte att de hade ångrat sig men idag blev det klart. Jag börjar på ny sektion och nya arbetsuppgifter från den 1/10. Börjar att jobba ca 20-30% i början eftersom sektionen jag går till arbetar med bl a bokslut och just nu är det kvartalsbokslut vilket gör att de sitter lite chokade. Strax därefter ringde en mäklare och ville visa upp en lägenhet. Så just idag har det hänt roliga saker. Vi får se vart det bär hän härefter. Kanske står kungen där och bara bjuder upp till dans. hehe.... För varför nöja sig med prinsen när man kan gå direkt på kungen. hehe

Just nu sitter jag och tittar på en film och bloggar samtidigt.

4 kommentarer:

  1. Så klart kungen kommer han behöver nog lite trevligt ombyte nu när han har så mycke att stå i med alla bröllop..och då kan du bjuda på lite grillat efter dansen;O)
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  2. Åhhh...härligt att höra av dig! =) Trist med skallen, men den är väl bättre nu antar jag, när du är back on track...=)
    Ta kungen och ge honom en riktigt hot lambada vännen! ;) Gå till kärnan direkt liksom...=)
    Kram och sov gott!

    SvaraRadera
  3. Nämen va du ställer till det! Var slog du i huvudet? Ajaj va ont du måste haft!
    Nytt jobb också, eller nygammalt, hoppas du kommer att trivas!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till nya arbetsuppgifter. Själv har jag just kommit hem efter samtal med nya chefen. Jag har fått löneförhöjning, pga nya arbetsuppgifter. Hur ska jag orka det när jag inte ens orkar blogga. Tänkte du kunde hjälpa mig med det (KULSPRUTAN).
    Kram goa dig

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis