2009-10-29

Jag har blivit utmanad!

Nu var det länge sedan jag blev utmanad men nu har det hänt. Sköna Tekla Maräng har gett mig denna utmaning:

Utmana 5 personer och berätta för dem samt personen som utmanat dig. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som hon/han har gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt namn som svar (förutom på fråga 1).


1. Vad heter du: Lena
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lust
3. Flicknamn: Liselott
4. Pojknamn: Lars
5. Yrke: Logoped
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Lovikavantar
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Lampa
10. Plats/ort: Leksand
11. En orsak att vara sen: Låsproblem
12. Något man skriker: Le för sjutton gubbar!
13. Film: Leva och låt dö!
14. Något man dricker: Ljummet te
15. Band: Lustans Lakejer
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Lerstigen
18. Bil: Lada
19. Sång: Love me tender

Jag utmanar följande sköna bloggare: MirAnna, Afrodite, Vilsen, Inger Maryissa, Nastasia

Blir spännande och se vad ni kommer upp med!

5 kommentarer:

  1. Tackar! *s*
    Ska anta utmaningen a.s.a.p...
    Kram och ha en superduperkväll!!
    Jag blir sittande med ÄNNU fler bilder resten av kvällen...

    SvaraRadera
  2. Tack för utmaningen.
    Men hoppas du inte blir ledsen på mig om jag inte antar den,
    Och ja tack snälla, allt är ok hos mig.
    Ha en bra fortsatt kväll och dag imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Thank you! =) Återkommer till denna under dagen! =) Kramiz

    SvaraRadera
  4. Skoj med L å mer info om dej!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis