2011-02-14

Precis checkat av nya boendet...

Har precis kommit tillbaka från att vara inne och kikat hur det ser ut med de nya tapeterna och golven i den nya lägenheten. Så himla bra blev det. Nu saknas badrummets inredning och den ska jag kika ut imorgon. Jisses nu vill jag flytta in och börja möblera upp för att verkligen se om allt blir som jag har tänkt mig.

Dagen idag har inte varit något extra utan den har gått sin gilla gång. Inte heller har jag och sonen firat något speciellt idag, trots alla hjärtans dag. Inga hemliga beundrare har skickat några blommor eller kort. Inte heller har någon ringt för att bara säga hej heller. Får se om något händer senare.

Nu ska denna dam göra sig iorndning för en gångs skull tidigt för att krypa ner i den varma goa sängen.

Sov gott och dröm sött!

4 kommentarer:

  1. Så skönt att du tycker att färger och tapeter blev bra i nya lyan.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  2. Va spännande att få flytta in i ditt nya hem och få inreda det.. Förstår att du ser fram emot det... Hoppas att det blir som du tänkt dig..

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt blir som du drömt om och tänkte faktiskt ringa på alla hjärtans dag men vågade inte,själv har jag fått influensa men nu har febern börjat bli lägre,ha de gott,o KPM.

    SvaraRadera
  4. Va härligt att få välja tapeter och inredning, börja från scratch och flytta in där det är fräscht nytt och rent! Det har jag nog aldrig gjort...våra hem är alltid lagom ingrodda och nötta, men, vi har ju gjort valen själva, o alltid valt boende mer utifrån läget på huset än på standarden...
    Nu ska det skidas på längden, sedan andra slalomåket, mycket nu!
    Kramen o trevlig helg

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis