2011-03-06

Söndag förmiddag....

... och sitter vid köksbordet i den nya lägenheten. Tjoho äntligen har man flyttat och fått iordning någorlunda. Nu återstår bara finliret i den nya och lite småplock från den gamla.

Flytten gick igår och det gick förvånadsvärt bra. Många vänner som hjälpte till igår och flyttade vilket gjorde att det gick superfort. Har dock massor av grejor kvar i gamla lägenheten som måste fixas och slängas eller lämnas bort. Snart ska jag gå bort till gamla och plocka med det som inte kom med igår. Kommer nog att ta lång tid innan den lägenheten är tömd.

Men vill njuta en liten stund till.

Ha en bra söndag.

4 kommentarer:

  1. Härligt!! =) Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att själva flytten gick bra.
    Det kanske får ta den tid det tar i den gamla lägenheten.
    Härligt att det är finliret som är kvar i den nya.
    Ha det gott;)

    SvaraRadera
  3. Skönt! Och härlig att du inte behöver stressa med den gamla - utan kan plocka och rensa bort utan panik.

    SvaraRadera
  4. Va skönt att vara på plats i den nya lägenheten... Grattis!

    Skönt att inte behöva stress med den gamla lägenheten..men kan tänka mig att det är något du vill bli av med så du kan avsluta det kapitlet och bara njuta av det nya...

    Kram kram på dig

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis