2011-06-25

Midsommardag och här .....

.... sliter vi med packningen. Men snart är det packat och klart och då väntar en liten middag och kanske ett glas vin. Förkylningen har inte gett med sig så jag är lite orolig inför morgondagens flygning. Fast ännu mer orolig är jag för att vi ska komma upp inatt. Kl 3 ringer väckarklockan och kl 4 startar bilen. Hujeda mig, hur ska det gå? Sonen har bestämt sig för att han ska minsann inte sova utan han ska vara vaken. Vi får väl se hur det går.

Midsommaraftonen var lugn och torr. Eftersom jag inte mår så bra lät jag bli att bli våt på insidan. Dock kom det liten skvätt från ovan och blötte ner mig på utsidan. Men det tillhör ju midsommar. Imorse var jag glad för att jag inte tog något igår. För jag behövde verkligen ha huvudet med mig när jag skulle packa. Men som alltid kommer den stora våndan. Vad ska packas och vad kan jag lämna hemma? Hur mycket ska jag ta med men framförallt, hur många skor får jag plats med i väskan. Hemma är det ju så lätt, skorna står på rad och väntar. Så det är bara att välja och vraka. Nu måste jag sortera ut, tänk om jag väljer fel skor. NÄ jag bara skojade. Visst har jag lite ångest att välja skor men inte är det något stort problem. :)

Nu får ni har det så bra medans jag gör Teneriffa glad!

Må gott allihopa!

2 kommentarer:

  1. Ha de så skönt på Teneriffa - passa på å åk upp på Teide, de e rätt häftigt!

    Puss på pannan från största storasystern du har

    SvaraRadera
  2. Ha en trevlig resa nu!! Å så ser du till att njuta av semestern!! ;)
    Kramen, Maria

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis