2009-08-31

En dag där alla förundrades inklusive mig!

Idag hände något som händer ytterst sällan. hehe JAG, ja jag, vaknade innan det rackarns skrället skrällde. Slog upp mina blå och undrade varför jag inte har hört skrället. Tänkte shit, har jag nu lyckats snooza mig igenom morgonen utan att ha vaknat? Men icke sa Nicke, denna donna vaknade alldeles av sig själv 5 min innan skrället ringde. Men något ännu mer konstigt var att denna donna reste sig ur sängen utan att slumra halvvägs in i duschen. hehe Så för en gångs skull kunde denna donna njuta av duschen, frukost med morgontidning och ändå vara på jobbet före alla andra. Det ni det är en händelse lika med jordens tillkomsten. hehe Dessutom matlådan kom med så att lunchen kunde intas hemlagad. Pigg pigg jättepigg ända fram till efter lunch. Sedan sloknade jag av lite och gäspade mig genom eftermiddagen. Men i alla fall, idag sattes ett kryss i almanackan. hehe

Kvällen intas i ryggläge i en skön säng med en god bok framför ögonen. Sedan blir det en happening imorgon bitti igen. hehe.

7 kommentarer:

  1. Hej på dej En sådan morgon skulle jag åxå vilja uppleva..jag släpar mig upp varje morgon och matlådan står oftast kvar hemma när jag behöver den som bäst..hehe sånt e livet
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  2. Ja, man borde göra så oftare. Kliva upp när man vaknar före klockan ringer. Jag ligger typ alltid kvar å då känner jag mig mer trött än jag var först.
    Låter trevligt med en kväll i soffan. Själv ska jag iväg å jobba om en dryg timme!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  3. Imponerande Lena, så j-a imponerande! =) Har sällan (läs aldrig) hänt här...någonsin! Åh, vad det lät mysigt! =) Kram och sov så gott! Lycka till med morrondagens "happening"! *fniss* (man skulle varit en fluga på väggen...) Pöss!

    SvaraRadera
  4. Tänk att mirakel inträffar då och då.
    Kram Marie:)

    SvaraRadera
  5. Åh, så skönt att vakna sådär!:.)) det brukar bli en väldigt bra dag när man har vaknat sådär och du verkar ju få en kanonavslutning på den också:.))

    Tack för din kommentar också! Den satt verkligen där den skulle, så tack snälla du!

    SvaraRadera
  6. Hehe.. Ja det är skönt att vakna före klockan. Men när jag gör det, så brukar jag bara konstatera att den inte har ringt och sedan lugnt somna om. Det är också skönt. :o)

    SvaraRadera
  7. Hej vännen,säger bara att undrens tid är inte förbi,här i Malmö är det sånt väsen på gatorna att man vaknar vilket man vill eller ej.Kram.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis