2009-08-28

Fredag kväll och regnet strilar!

Så har en arbetsvecka till förbrukats. Måndagen och tisdagen var inte så najs. Men sedan har veckan rullat på och helt plötsligt är det fredag kväll. Jag och sonen bestämde igår att vi skulle grilla. Hur kul är det på en skala om 1-5 när regnet strilar? Men vi är inte bang. Vi stog där med paraply och grillade. hehe

Denna vecka har verkligen varit speedad. Hann inte riktigt med innan det var fredag kväll. Hur som helst, imorgon är det sovmorgon. Jabadabado!!!!!!!!!!!!!

Lördag morgon är nog den bästa morgonen på hela veckan. Första morgonen som ingen nedrans väckaklocka ringer, frukost lagas i lugn och ro. Skönt!

Hoppas ni alla har haft en bra vecka. Har varit dålig på att kommentera men det har varit fullt upp de dagar man varit frisk.

6 kommentarer:

  1. Alltid kul att komma in på bloggen och se du hälsat på,verkar gå bra med Ella och köp ett partytält så kan ni ha det när ni grillar i dåligt väder kostar nästan gratis,vi blir 94 st på kräftskivan imorgon så är det fisketävling innan,klarälven ligger 6m från där vi ska va,önskar du hade varit med och påmint mig om procenten,hörs imorgon o nattikram.

    SvaraRadera
  2. Tror jag är med i det mesta och grejar,brukar bli i centrum men på ett bra sätt,

    SvaraRadera
  3. Håller med du, men man ska INTE kolla pga Brad utan pga Tarantino... ;) Man kan vara säker på en twist som inte är Hollywoodstyle och älskar allt han gjort utom From dusk til dawn... Där var det ju vampyrer, men twisten gillade jag INTE!! (Men jag har sett Kill Bill vol 1 och 2 och Pulp Fiction oräkneliga gånger och det är nästan ett måste med QT's filmer... Att se dom flera ggr alltså... För annars missar man hälften... En annan favvis är Tim Burton som kommer ut med Alice i Underlandet med J.Depp i en av rollerna... Go figure, för han är ju som ett slags Burton-måste... *L*)
    Kram och natti natti!

    SvaraRadera
  4. Härligt att inte ge upp, har man bestämt sig så har man...och det grillade var la gött ändå hoppas jag.
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  5. mmm Ibland är det bara måndag ev onsdag också pang fredag, vilket väl i och för sig är skönt men det är ju kul att hinna med sig själv.
    Jag hade också ösregn i fredagskväll men idag har solen skinit.
    Ja har man sagt grillning så har man, känner igen mig i det där med paraply och grillning.
    Kram;)

    SvaraRadera
  6. Jag håller absolut med Dig om det där med lördagsmorgonen! =D

    Veckan har varit ganska bra tycker jag, lite sjukskriven, men helt ok! :o)

    Kramen!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis