2009-08-15

Lördag förmiddag och sovmorgonen är avklarad!

Solen skiner och det är 22 grader varmt utanför. Det är så skönt! Sitter och sippar på lite varmt te och bara njuter. Snart ska vi ner på stan och frisera Sonen. På måndag börjar allvaret för honom med. Då är det slut med att sova hela förmiddagen. Hmm undrar hur det ska gå?

Idag ska det också inhandlas en shakti matta för att råda bot på diverse spänningar i kroppen. Ett uttalande kommer senare när denna är testad. Men har fått rekommendation av många som har köpt mattan och tycker att den är suverän.

Ha en bra dag därute!

4 kommentarer:

  1. Här är det också ungefär lika varmt idag och solen skiner så fint.
    Härligt väder och lagomt varmt..tycker jag i alla fall...
    Själv börjar jag också bli nyfiken på denna shakti matta.
    Det är flera som berättar om den och tycker den är bra.
    Ha en fin fortsatt lördag och helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Litet kryptiskt inlägg detta, men kanske var det meningen?

    Jag har ingen spikmatta, kommer heller inte att inskaffa någon, men den som mår bra av den är bara att gratulera! :)

    SvaraRadera
  3. Jag gruvar mig för måndagmorgon... Börjar då 06.30!! Hua, undrar hur det ska gå. Jag tog en rejäl sovmorgon idag å det var skönt. Imorgon blir det nog betydligt tidigare då min brorson sover över här inatt!
    Shaktimattan är helt super tycker jag. Jag blir alldeles avslappnad å somnar väldigt gott efter att ha legat på den innan sängdax. Jag somnar oftast liggande på den...
    Ska bli kul att få veta om du gillar den.
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  4. Tack för upplysningen,nu kan jag sova gott inatt,men visst är det hemskt,är det en spikmatta det där eller,sov gott,kram.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis