2009-12-29

Tisdag kväll och packar för fullt!

Imorgon bär det iväg till Leksand för att fira nyår tillsammans med Helen och barnen. Ska bli riktigt skönt och mysigt. Tyvärr måste jag sätta mig sedan i bilen på nyårsdagen för att vara hemma till kvällningen. För på lördag kl 0800 ska vi infinna oss på jobbet igen. Fy satan vad denna jul och nyår har blivit sönderhackad. Men men nästa år vid den här tiden sitter man kanske och gnäller över att man är arbetslös.

Fast nu ska jag koppla bort allt vad jobb heter och bara njuta av trevligt sällskap i två hela dagar. Så jag kommer troligen inte att göra något inlägg förrän kvällen på nyårsdagen.


Så därför mina vänner på andra sidan skärmen önskar jag er:

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR OCH ETT GOTT SLUT PÅ DET GAMLA!

Var försiktiga bland raketer och champagne

12 kommentarer:

  1. I livets lopp finns det inget målsnöre
    - De snören vi passerar är starten till ett nytt lopp!...vilket tänkvärt ordspråk...
    /Emma

    SvaraRadera
  2. Å, jag önskar er detsamma!! Kör nu försiktigt å njut av dagarna däruppe. ;)
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  3. trist att denna Jul och Nyårshelg blir / blivit sönderhackad p.g.a att du måst jobba.
    Men önskar dig ett riktigt Gott Nytt år och dagar i Leksand.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tjingeling!

    Hoppas att du får en härlig nyårsafton - å så kör du som om du hade ett okokt ägg under gaspedalen!

    Gott nytt år å puss på pannan från

    Största storasystern du har

    SvaraRadera
  5. Nästa år kaske jag fått drömvinsten och då blir det roligare än att gå till jobbet på nyårsdagen,allt har löst sig nu så jag har piggnat till igen,Gott nytt år ni oxå o en jätte go kram.

    SvaraRadera
  6. Vännen!
    Ett Riktigt fint Nytt År önskar jag dig.
    kram Lallis

    SvaraRadera
  7. Ha det underbart! Och gott slut och gott nytt tillönskas dig med! =) Kram min vän!

    SvaraRadera
  8. Halloj! Och god fortsättning! Hoppas du hade det bra i Leksand. Men jobba ikväll? Trodde du jobbade på ett större ftg i stan, har du skiftarbete?

    Hursomhelst, önskar dig en bra jobbkväll.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Tittar in för att önska dig och dina kära en härlig fortsättning på 2010!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Hej vännen, förlåt att det har tagit tid att besöka dig, men nu tror jag att jag är igång igen jag hoppas det i alla fall... Gott nytt år och nu ska det bli vårt år/Kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas du får en underbar kväll på slottet, och att klänningen sitter peffekt;))
    Kram Bibban

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis