2011-04-30

Valborg!

Tänk så fort tiden går fast man tycker att den går långsamt. Denna månad har varit tung, mycket att göra, lite energi och knappt någon ork för bloggen överhuvudtaget. Kan väl säga att bloggtorkan har slagit till ordentligt.

Dock börjar det hända lite positiva saker och jag hoppas att det kommer mer som bygger upp energin. Just nu håller jag på att bygga upp mig själv med olika metoder. Meditation, elektromassage/träning, äta rätt osv. Så jag är på gång tillsammans med våren mot sommaren.

Så alla ni mina vänner, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag varken orkar kommmentera inne hos er eller blogga så mycket just nu. Hoppas att ni orkar vänta!

EN STOR BAMSEKRAM TILL ER ALLA!

7 kommentarer:

  1. Det låter bra att du tar hand om dig själv. Det är prio ett. Det försöker jag också göra. Det finns mycket att göra för att må bra, håller på och sätter upp en plan här som inkluderar en mängd olika delar. Skönt att ta hand om sig själv! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja men vad härligt, då går det ju åt rätt håll :-)
    Allt gott önskar
    Eva

    SvaraRadera
  3. Härligt att det känns att det går åt rätt håll, aldrig fel att ta hand om sig själv..

    Du har inget att be om ursäkt om.. vi finns här.. och alla har vi våra upp och nedgångar..

    Stora kramen te dig vännen.

    SvaraRadera
  4. Tack för din hälsning men jag är som du nu,ingen blogglust och all energi går åt till jobbet och trädgården samt att vi har sonens hund nästan på heltid så det blir inte mycket energi kvar till annat,gott att allt verkar bli till det bättre för er,ha en bra vecka så hörs vi snart igen,kram.

    SvaraRadera
  5. SV: Tack för en intressant kommentar. I mina öron låter det som den där kvinnan var en typisk "abductee", som de däger i USA.
    Det finns en person som säger sig ha blivit bortrövad, personen har fysiska skador och - det finns dessutom andra personer som sett ovanliga saker på himlen.
    Så jag tycker det lät väldigt intressant och jag kan förstå om det lämnat kvar en känsla av obehag hos er. Om du inte redan läst det, kolla mitt inlägg om incidenterna i Vallentuna: http://detspokar.blogg.se/2011/april/ufon-over-vallentuna.html och läs gärna den där mannens vittnesmål (efter hypnos) som jag länkar vidare till.
    Se också gärna filmklippen under det här inlägget: http://detspokar.blogg.se/2011/march/gamla-barndomsminnen.html Där berättar en kvinna om hur hon under barndomen upplevde ett möte med en utomjording i ett skogsparti och att hon där även mötte en pojke. De får sedan kontakt med varandra som vuxna och kan verifiera sina upplevelser.
    Människor som varit med om sånt här går igenom ett trauma som kan förändra dem för livet. Och det mest tragiska är kanske att de flesta inte vågar tala om det öppet - och att de oftast ändå inte blir trodda.
    Så tack igen för att du delade med dig!
    Kram,
    Eva

    SvaraRadera
  6. Skönt att höra att du finns där någonstans och att du tar hand om dig! Själv väntar jag i kulisserna tills du är åter på bloggbanan! =)
    Ta hand om dig vännen!
    Stor bamseKRAM tillbax till dig! ♥

    SvaraRadera
  7. Jag finns här! =) Fattas bara! ♥ PPP

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis