2009-02-02

Måndagkväll och huvuddunk hela dagen


Så här även måndagen passerat även om det dock är lite tid kvar på måndagen. Idag har det varit huvuddunk som har gällt och inte har det blivit bättre. Ikväll blir det tidigt i säng så att man orkar upp imorgon. För då ska vi ha lite "trevling" på jobbet, after-work tillsammans på puben. Det ska bli riktigt trevligt att "trevla" med kamraterna även utanför arbetstid. Då blir det väl huvuddunk i övermorgon också. =) Får se om jag kan få till lite bilder.


Igår var vi hemma hos P och åt en suverän middag. Började med champagne och snittar, varmrätten bestod av biff- och ädelostgratäng med pressad potatis. Som avslutning åt vi en amerikansk cheesecake och drack kaffe med avec. Nu tror ni förstås att det är därför jag har haft huvuddunk idag. Men det kan jag aldrig tänka mig för sonen vaknade också med huvuddunk och han drack inget. Det var nog snarare så att vi höll oss från mat fram till middagen och det blev nog för länge mellan målen.


Måste bara promota en tjej som jag bara sådär sprang på på bloggen. Hon både sjunger, skriver text och musik. Var lite snabbt inne på hennes musiksida och fasiken tjejen är bra. Hon heter Sara-Maria Lövgren och här är hennes musiksida http://www.myspace.com/zarahlovgren. Gå in lyssna och skriv gärna en kommentar till henne vad ni tyckte om hennes sång och musik.(Och ni som undrar, ja jag har frågat Sara-Maria om jag kan lämna ut hennes sida.)

Här kommer kvällens visdomsord:


Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner.

8 kommentarer:

  1. Vilket klokt visdomsord!
    Å så hoppas jag du mår bättre snart!!

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Hm, tror du kan ladda ner latarna. Annars kan jag nog skicka en till dig via mail om du vill lagga upp.

    Osaker pa hur det fungerar pa Myspace med detta.

    :)

    SvaraRadera
  3. Kloka ord. Värst vad du har trevliga polare. Det är du nog värd. Själv kommer jag varken framåt eller bakåt just nu. Har till och med fastnat så jag har just nu ingen kontakt med er där ute. Snyfft

    SvaraRadera
  4. Jag var oxå väldigt skeptisk till att lägga mig på spikmattan. Men det var inte alls så hemskt som jag trodde!!! Jag tror att den kommer att funka bra!???
    Stor Kram, Maria

    SvaraRadera
  5. Attans, kommentaren försvann! Jaha, jag kikade in i alla fall och hoppas att huvudvärken försvinner så sakerliga... inget kul det där.

    Tack för både låttips och visdomsord!

    SvaraRadera
  6. Hej hej
    Du ser ut att ha haft det mysigt med middag o allt trots huvudvärk.
    Ha en bra
    tisdag
    /Ann-Sofie

    SvaraRadera
  7. Tack för fina ord. Tänker på dig och dina barn, hur tufft ni har eller framför allt har haft det. Kram ;)

    SvaraRadera
  8. Go Kväll
    Det låter som att du haft en fantastisk kväll, va kul. Själv har jag haft två hostande pojkar hela dan men vi har tagit vara på tiden och haft mysigt.Skönt när det äntligen funkar bra med min äldste son.
    Ha de bra
    Ann-Sofie

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis