2009-02-05

Torsdag idag och imorgon är det fredag ( ja för er som inte har förstått det ännu) =)

Så har även torsdagen förflutit och här sitter jag igen fastklistrad på stolen och blicken i skärmen. Mat skiter vi i och dricker bara kaffe, tuggar tuggumi och släpper en......


Idag fick en jag en liten fin förfrågan var bilderna från tisdagens "trevling" är? Så jag får väl försöka få in någon bilden då. Okej kära kollegor är ni nu verkligen säkra på att ni vill bli förevigade ute i cybern? Äh ni kan ju ändå inte svara så here you are:




Detta är alltså mina kära kollegor, ja en del av dem. Resten bangade och var inte med på vår "trevlar" kväll.

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jo, jag kan tänka mig att Obamaboken är lite svår att läsa på engelska.
    Det känns skönt att det är helg snart så att jag får sällskap av sambon å slipper va ensam så mycket!! :)
    Jag längtar till middagen imorgon... vi ska göra pizza, mums, å vad hungrig jag blev. Det är nog bäst att krypa isäng.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Ene riktigt härlig fredag önskar jag dig, vännen.
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  3. Go kväll tjejen.
    Vill bara titta in och önska dej och dom runt omkring dej en trevlig fredag kväll.

    SvaraRadera
  4. Tack för din goa hälsning inne hos mig/Marie

    SvaraRadera
  5. Hej! Väskan skickas idag och skall komma inom 7 dagar :) om den är snygg kanske jag kan vinna hem en till dig också :)? Tjejerna sitter och dricker citronte och kollar på mama mia..

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis