2009-05-04

Jag har fått en superduper award!



Från den underbara och häftiga MirAnna som lyser upp min vardag och helg med goa kommentarer. Denna award skickas tillbaka till dig eftersom du tillhör änglaskaran min som lyser upp min väg.



Självisk som jag är tänker jag behålla denna alldeles själv för det betyder så mycket.

Ni mina andra änglar kommer att få er något senare. Nu ska jag hasta iväg till dottern och fixa papper inför sonens prao hos henne. Undrar hur detta kommer att gå. Brorsan prao hos syrran. Luktar katastrof. hehe Dotter du får lova att inte vara för elak mot bror din.

7 kommentarer:

  1. Grattis den var du värd,du får va med och dela på min skyddsängel oxå,inte illa med 2 samma dag,och barnen tror jag har kul på jobbet,ha en bra kväll o kram

    SvaraRadera
  2. Åååh! :)
    Tack!
    Det tycker jag du gör rätt i, för du betyder något för mej.. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina! Du är såå värd den! =)
    Hon är en riktig goding "den där Anna"! =)
    Kramiz och sov så gott!

    SvaraRadera
  4. Du e värd den våran ängel!

    SvaraRadera
  5. En ängel till en ängel, den är du verkligen värd.'
    Nu har jag svarat på din utmaning.
    Vilka härliga bilder du hade fått tag i, till förra inlägget.
    Kram:)

    SvaraRadera
  6. Hej lilla ängel! Men nu måste du berätta, var jobbar dottern som sonen ska prya hos?
    Jag har hört åskan mullra idag, är det normalt?
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Den är du värd flera gånger om!!
    Klart det funkar att praoa hos storasyster!!
    Nå´n annan får väl ha ansvar för honom!!
    kryper ner i sängen igen. har halsfluss o är rätt ynklig just nu!!
    Kramen på Dig!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis