2009-05-15

Vilken dag och vilket avslut på dagen!



Jippiaye jippikaye jag fick flexfredag idag och slutade vid 3-tiden. Så skönt, hann handla, gå på systemet, äta middag, klippa och kratta gräsmattan allt innan kl 19. Så underbar start på den stundande helgen och bättre blev det.

Jag har fått en award från L - en av de starkaste kvinnor jag känner till. Gå in och läs på hennes blogg så förstår ni vad jag menar!

Hennes underbara motivering är: Du behöver lite extra uppmuntran så att leende hamnar på rätt ställe igen.. (Är hon go eller är hon go?)




Måste fnula lite på vem/vilka som jag ska skicka denna vidare. Återkommer med vem/vilka som jag nominerar.

Sonen kom precis hem från den stora stadens nöjespark och är helt slut. Skavsår och blåmärkt efter alla karuseller och allt gående. Nöjd som attan är han och sitter just nu eller snarare halvligger i soffan framför tv:n.

Själv har jag slipat backgammon kunskapen hos grannen men tyvärr ibland är det som att spela mot öppet mål. hehe.... Och då har grannen varit min läromästare.......

Nu ska jag ut på en liten bloggrunda och se hur ni har det allihopa, om jag hinner med alla innan ögonen sluts.

10 kommentarer:

  1. Nämen, titta!!
    Du fick inte bara flexfredag...
    Du fick en MirAnna-award också...
    Med andra ord, en PERFEKT start på helgen!! (hihi)
    Sleep tight and don't let the bedbugs bite!! ;)

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med flex!! Det gör sån skillnad, även om det bara är en timme...
    Härligt med en sån start på helgen!!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, du förtjänar verkligen både flex och utmärkelse! Åh, låter som en underbar start på helgen!:.))

    SvaraRadera
  4. God morgon! Om jag är så go vem jag väl inte men kände att du behövde lite extra uppmuntran.. Skön start på helgen med att flexa. Ha det så bra.. Kram L

    SvaraRadera
  5. Godmorgon...
    Ser ut som du hade en underbar fredag :)Här är man lite små nervös inför skjutprovet i dag , Men ska bara göra ett i dag och ett i morgon men hagel går så dåligt skjuta för mig så måste träna annars hade den varit i dag med ...

    Hoppas du får en underbar lördag :)

    SvaraRadera
  6. Allt va bra o roligt igår och lagom med öl så är pigg idag,ha en toppenlördag o kram.

    SvaraRadera
  7. Inget är så gott som att hinna med ALLT och sedan konstatera att klockan inte är mycket alls! :)

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!

    Jag har prövat att komma in på din sida i flera dagar men inte lyckats, det har inte funnits några inlägg att läsa...

    Hoppas att allt är bra med dig och att du får njuta av sol och värme, idag är det grått och trist här i ÖstJämtland...

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  9. Japp den är lite konstig ibland din blogg!!
    Låter som en kanonstart på helgen!!
    Jag slutade också tidigare, tog beslutet...inga måsten!!!
    Promenad med doggsen och sen va vi på "jobb" middag ! Trevligt, gott men inte så pigg idag!!!
    Har endel måsten !!!
    Ska sätta fart nu!!
    Ha en fortsatt kanonhelg!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Hej på dej! Efter den traumatiska upplevelsen med ormen i din barndom förstår jag att dessa inte tillhör dina favoriter! Fy bubblan, hade jag varit din mamma hade jag varit livrädd!
    Mitt barnbarn har fått moppe....i förtid kan sägas. Han fyller moppe i november men man ska få köra vanlig moppe från första juli det år man fyller...o jag såg honom le på kort för första gången på många år där han satt på moppen! Vilken lycka! Nu gäller det bara att nyckeln finns i tryggt förvar fram till rätt datum...ähum
    Sitter o väntar på dotra med familj, tänk att resan hit istället för 40 minuter alltid tar två timmar! Mycket mystiskt, att dom passerar olika köpcentrum kan ju inte ha med saken att göra eller..."ler"
    Ha nu fortsatt gott i helgen/Kram från pörtet

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis