2009-06-24

Fått en "nalleaward"

...av Lisa.

Tack goaste vännen!



Denna ska gå vidare till 12 st bloggvänner och därför skickar jag den vidare till:

Lisa den nyförlovade
Afrodite la familia
Anne den finurliga
Artista den snurrande hundägaren
Bjornesmagazin den resande snickaren
Bloggberta den supersköna norskan
Bokmalen superfotografen
Tesstamente den saknade (allt för att få ett inlägg till..hehe)
Häxmamman den vimsiga
Daniel den tokige
Miranna den opräktiga
Tindra den största fightern

Den här nalleawarden ska vandra vidare enligt följande:

Skicka denna nalle till minst tolv bloggvänner inklusive mig.

På så vis hittar flera till din blogg och att du själv hittar till flera.

6 kommentarer:

  1. Åh, tack gumz! Vad glad jag blev! =))
    Tar hand om den i morron och skickar den vidare...Kram på dig och sov så gott! =)

    SvaraRadera
  2. Hehe!
    Jag fattar gumz och jag tackar, bugar, bockar och niger vackert... Allt på en och samma gång...
    Bamsekram och sov sött!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack ska du ha!!! Jag tackar, bockar och skrapar med fötterna. Jag tar omedelbart itu med detta när värmen svalnat en snutt mot natten...;)

    SvaraRadera
  4. Du är att go och snäll du,säger tack men personligen så har jag svårt att välja ut några 12,gillar alla mina bloggvänner men visst finns det några jag ömmar extra för,ska fixa till det imorgon,ha så gott i solen,de har jag hela tiden.Kram.

    SvaraRadera
  5. Har glömt bort nallen men ska försöka få med den snart,hoppas allt är ok och du får njuta av solen,kram.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis