2009-06-22

Sol, sol, sol!

God morgon alla på andra sidan skärmen!
Här strålar det en sol från klarblå himmel och 18 grader varmt redan. Ska det vara sommaren som äntligen har kommit? Idag ska det arbetas för första gången på 2 veckor och jag har precis hostat upp mig. Sedan ska bilskrället in till verkstaden för att lagas. Så då kommer den här lilla damen köra omkring med en hyrbil under tiden. Bil är nästan ett måste. Hur i hela friden ska man annars kunna ta sig till stranden eller glasbanken?? hehe

Ha en skön sommardag!

6 kommentarer:

  1. Vi har också hostat upp oss och tror inte det är sant då himlen är blå!
    Jippiiii!!!!

    SvaraRadera
  2. Jo, det verkar så - nu är nog sommaren äntligen här :-) Och jag räknar dagarna. Nästa fredag börjar min semester!

    SvaraRadera
  3. Stackars dig som ska jobba,själv hade jag min första semesterdag och har redan solbränt mig så det får bli kläderna på några dagar nu,helt rätt att ha en hyrbil det går inte va utan det,ha så gott o kram.

    SvaraRadera
  4. Här har det också varit underbart väder med strålande sol och bra mycket varmare.
    Härligt, och hoppas detta väder stannar länge.
    Kan tänka mig det känns konstigt att börja arbeta igen efter 2 veckor och hoppas dagen har varit bra.
    Stor Kram

    SvaraRadera
  5. Hilluuu!!!
    Vad skönt att höra att du är på benen igen! =) Ljuv musik för mina öron! Trist bara att inte semestern stod för dörren nu bara, så att du fått njuta av solens strålar...Men, vi får hoppas att Apollon bestämt sig för att låta oss fortsätta njuta av hans strålar! =)
    Kram på dig och ha en underbar måndagskväll!

    SvaraRadera
  6. Det borde vara förbjudet att jobba när vädret är så underbart som idag... Klart att du ska ha en hyr bil.. Ha det så bra.. Kram Lisa

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis