2009-07-10

Gissa vad???

Jag har semester trallalalala och det i hela 4 veckor framåt. Idag gjorde jag min sista insats på jobbet för ett tag framgent. Nu ska det latas, lapas sol och badas, njutas i 4 hela veckor. Tjohej!

Något som gjorde det extra gött att gå på semester idag var att helt plötsligt spricker hela himlen upp och en stor sol tittar fram och värmer min frusna kropp. Det måste ju vara ett tecken på att nu är värmen tillbaka och likaså solen. Att moder sol hälsar min semester på sitt vackraste humör. Jajamän!!!!

Okej godingar därute, får väl förklara mitt inlägg igår kväll. Jag är så glad att se att jag har fått nya läsare och att ni "gamla" finns kvar så jag var tvungen att skriva något. Säger igen Puss på er för ni gör min dag!

12 kommentarer:

  1. Vilken perfekt semesterstart!! :)
    Här är det sämre med solen, men fick en väderrapport från Afrodite och att hon låg på stranden, så solen måste helt enkelt hoppat över Halland på sin väg norrut.. Hihi!
    Kram och NJUUUUUUT!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till fin start på semestern!!
    Här öppnade sej himlen 17,05 och sen vräkte det ner i 30 min för att fortsätta i ett stilla regn!!!!!Hurra för växterna!!
    Jag har tyvärr 0 chans att starta sem idag..shit happens!!Orkar inte mer nu, men det får bli en rejäl rusch imorgon på jobbet så skrivbordet blir tomt!!
    Nu åker jag hem, maken har startat grillen och korkat upp rövinet rapporterade han!

    Skål om en kvart!
    Tjohej!

    SvaraRadera
  3. Visst är det härlig med semester!! ;) Vi har dock inte lika välkomnande väder. Här har det regnat sen mitt på dan... Men imorgon ska det visst bli sol!! Å det hoppas vi verkligen. Vi som ska på både kalas och bröllop!!
    Vi har dock börjat semestern på bästa sätt. Fika hos min svägerska å sen hem å beställde mat från Gandhi å så delade vi på en flaska vin!! ;) Det känns som en bra start!! Fast jag tror vi hamnade i paltkoma båda två!?? Marcus ligger å drar timmerstockar på soffan å jag håller oxå på somna... (lite pansionärsvarnig på oss) ;)
    StorKramen, Maria

    SvaraRadera
  4. Hallå gumman.
    Av alla människor är du den jag önskar mest en underbar semester. Du kämpar på hela tiden. Tur att jag "lärt" känna dig.
    Önskar sig sol, sol och mera sol. Efter det kan du sitta i skuggan med din bok.
    Orkar du kan du väl tala om hur du mår. Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  5. Åh men hallå! Semester. Najs. I´m jelaous...
    Sketamycket!
    Jag vill oxå!
    Fast jag önskar dg så jäkla fint väder och en mysig semester.
    Du är så jäkla härlig!

    Pöss!

    SvaraRadera
  6. Va kul det är du värd,riktigt känner hur glad du är,nu har jag haft 3 veckor,har en kvar sen börjar det bli allvar igen,den femte veckan spar jag till långhelger,ha så gott nu och glöm inte bloggen helt,jättekram.

    SvaraRadera
  7. *asgarvar*
    U put a big smile on my face!!
    Mycket klarsynt skrivet och jag gissar att detta beror på en kombination av din underbara personlighet, semesterlättja och rödvin... *fniss*
    Höjer glaset och tokvrålar SKÅÅÅÅÅL tillbaka min fellow blogbitch!! *S*

    SvaraRadera
  8. Ha en underbar semester..Njut riktigt mycket oavsett vad du gör.. Bamsekramar Lisa

    SvaraRadera
  9. Hej hej
    Hoppas du får en störtskön semester,
    kramiz

    SvaraRadera
  10. Åh gumman! Äntligen, äntligen en väförtjänt semester! Hoppas den fortsätter i samma stil som den började, med massa sol, vin och topphumör! =)
    Njuuut! Kram och ha en underbar lördag!

    SvaraRadera
  11. Hej vännen, kan tänka mig att du ser fram emot din semester som nu har börjat,
    och hoppas solen som visade sig fortsätter att skina under alla dessa 4 veckor.
    Skickar dig en jätte-stor Kram

    SvaraRadera
  12. Hej! Nu hoppas jag att du får en händelserik minnesvärd och underbar semester! Lagom med sol, äventyr, lek och allvar!
    Kramen

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis