2014-01-23

Tur att jag har hjärtat!

Är lite hängig idag och som tur är har jag Hjärtat här som skämmer bort mig ordentligt. Först åkte han och handlade en ny kamera som vi ska ha med till Sydafrika och dessutom kvällens middag. När han kom hem satte han på kaffe så att jag kan få i mig min koffeinhalt idag. Därefter drar han nu en vals med draken så att vi slipper dammråttorna och dansar jive med svabben.

Själv ligger jag i soffan och gnyr. Bloggar lite och kikar omkring i cyber. Dagen idag har tillbringats mestadels i soffan och tittat på recensioner och tester på olika kompaktsystemkameror. Hjärtat passar upp och ser till att jag har det bra i soffan. Han är guld värd mitt Hjärta!

Jag håller fullständig med Plato just nu:

"Den största rikedomen är att vara nöjd med lite"

För det är precis det som jag känner just nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis