2009-06-20

Midsommardagskväll!

Midsommarafton gick i regnets och Tors anda. Men vi hade kul ändå. Vi blev till slut 10 st som firade midsommar ihop med sill, grillning och svenska jordgubbar ihop. Sista gästen gick kl 03:30 imorse. Fast vi hade det jättetrevligt och mysigt ihop allihopa.

Vaknade vid 11-tiden och gick ut med Caesar. Knappt någon vaken i grannskapet. Fåglarna kvittrade och solen sken. Tänk om vi hade haft samma väder igår. Men vi fick njuta ordentligt idag istället.

Imorgon blir det golf för hela slanten. Sticker iväg om vädret så tillåter kl 09:00 och spelar i 3 tim. Kommer att vara lika mör imorgon som jag var idag.

Hoppas att ni har haft det lika bra som jag i midsommar.

2 kommentarer:

  1. HUr gick det då??
    Ärlite nyfiken!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, det verkar som om midsommarafton på många platser gick i regnets och Tors anda.
    Men verkade som om ni hade det trevligt i alla fall.
    Ha en bra fortsatt söndag.
    Kram
    PS. jag har haft lite problem att öppna din blogg de sista dagarna och skriva, och hoppas det går bra nu.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis