2009-08-16

Shaktimattan är inköpt och provad!

Igår köpte jag en sådan här!



Köpte den gröna för att den anses ge lugn och harmoni. Nog blev jag lugn alltid. Men satan vilken skjuts man fick på blodomloppet. Första sekundrarna stack det lite, sedan blev det varmt för att sedan börja klia något så grönjävligt. Ett tecken på att blodcirkulationen fick sig en rejäl skjuts. Var tvungen att ta bort mattan för jag höll på att hoppa ur skinnet. Somnade som klubbad och vaknade 11:30. Så nog blev jag lugn.hehe

Återkommer med kvällens tur med mattan imorgon. hehe

10 kommentarer:

  1. Vad härligt att du fick en fin första gång med mattan. Du ska se att du klarar längre efter några gånger. ;)
    Hoppas du kan somna ikväll!!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  2. Jag har ännu inte testat, men riktigt nyfiken är jag!!
    Ja du, om det ändå vore så väl som bara en ren tvätthög... Men med alla katter och kattungar, så får jag nästan tuppjuck... :)
    Kram och ha en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  3. Ja det blir nog ett sån matta här snart, på jobbet är det många som har den och är såå nöjda. Vilka härliga semesterbilder. Har aldrig varit där, men nu blev jag lite sugen. ha en skn kväll
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  4. Ja, var det lugn du villa ha så verkade den ju vara effektiv! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, en sån vill jag oxå ha! =)
    Ja, inte för att jag har problem med att sova eller att vara lugn...men ändå. Låter härligt! Hade säkert gjort underverk med min onda rygg...=)
    Kram och måndag på dig!

    SvaraRadera
  6. Kan nog va god att klia ryggen med oxå,när du blivit van så kanske det blir en riktig i slutändan.

    SvaraRadera
  7. Verkar som allt fler av er mina bloggvänner skaffar denna matta,
    och jag börjar bli riktigt nyfiken.
    Kanske det vore dags för mig också att prova...
    Och om man blir lugn av den och sov gott sedan som du berättar här,
    så kanske det kunde hjälpa mig mot mina sömnproblem...
    Åtminstone för att koppla av innan jag ska sova.
    Ser fram emot när du berättar mera hur det har gått.
    Stor Kram till dig

    SvaraRadera
  8. Hej jo här är det bara toppen :) ser ut som du haft en riktigt bra semester :)

    Här går man nu bara och väntar på semester igen :)andra veckan i september blir det en vecka och några dagar ledigt för å tillbringa i skogen :)

    SvaraRadera
  9. Åhhhh en sådan vill jag testa är dom bra??


    Emmalill

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis