2009-10-17

Detta inlägg är tillägnat min älskade storasyster!

Tack för att du finns där för mig. Även om vi inte hörs jämt och ständigt vet jag att du finns där för mig. Ibland är det enklare att skriva ner vad man tänker istället för att säga det rakt ut. Du vet att jag finns där för dig vad som än händer. Precis som jag vet att du finns där för mig. Bli inte arg nu älskade storasyster för att jag skriver detta till dig. Men tack vare dig så blir det enklare att leva livet. Du tar ner mig på jorden igen när jag är ute och fladdrar. Du är helt enkelt den bästa storasyster man kan tänka sig. Fast ibland kan du verkligen reta gallfebern på en. hehe

Du är bäst!
Älskar dig så mycket!

7 kommentarer:

  1. Lallis ja hon kan verkligen uttrycka det självklar grundläggande och få in glimten i ögat i det hon skriver.
    Gillar skarpt dina två senaste inlägg.
    Kramisar:)

    SvaraRadera
  2. Arg? Hade jag vart i närheten så skulle du ha fått smäll - men inte för att du skriver utan för att du inte e rädd om dej själv!!

    Puss på pannan / Största Storasystern du har

    SvaraRadera
  3. Alltid skönt att ha någon nära att luta sig emot när det behövs och verkar som din syster tog det bra och va rädd om dig som hon säger,du måste va i form när det bär iväg till solen och Ella är inte med hela tiden det skulle ju inte gå när det blir rajraj,kram.

    SvaraRadera
  4. Hihi! Ja du... Och håll i hatten, för det kommer fler...
    Stor söndagskram och lyssna på storasyster... ;)

    SvaraRadera
  5. That´s what sisters are for!

    Väldigt fint skrivet! :)

    SvaraRadera
  6. Söstrar i hjärtat...

    SvaraRadera
  7. SysterYster - hehe vilken himla tur att vi inte är i närheten av varandra just nu. Vill inte ha smäll.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis