2010-11-24

God morgon i snöstormen!

Hur många av er tycker att det är mysigt att ligga i sängen med vinden susandes runt knuten så här på morgonen. Upp med handen! Min hand har varit uppe hela tiden :o) Här är en som tycker att det borde vara allmänt så att när snön yr och det är halft storm utanför får man ligga kvar i sängen och slippa gå till jobbet. Så det så! Men tyvärr det är bara att släpa sig upp och ge sig ut i snöyran.


Tack alla going för att ni har hållit tummarna inför visningen. Trots det taskiga vädret med glashala vägar kom hela 5 familjer på visningen igår. Jag och mäklaren hade förväntat oss Nada! 3 st var riktigt intresserade så vi får se idag när mäklaren ringer runt. Nu är man nervös för att ingen ska vilja buda också. Undras när man slipper att gå runt och vara nervös hela tiden. Så idag är egentligen den stora dagen, inte visningsdagarna.

Nu ska jag försöka glömma detta för en stund och ge mig iväg till jobbet. En stor blöt puss på pannan till er som kommenterat och peppat mig dessa dagar!

Kör och gå försiktigt idag!

3 kommentarer:

  1. Jo, kan tänka mig att många föredrar att kunna få ligga kvar i sängen i detta snöoväder,
    för att slippa ge sig ut i kylan och blåsten,
    och eventuellt med kommunikationer som inte funkar så bra...
    inget roligt alls...
    Vet hur det kunde vara när jag jobbade.

    kan tänka mig det kändes bra att så pass många kom på visningen av lägenheten.
    och håller tummarna för att de lägger bra bud snart och att du blir av med den.
    Ha en bra fortsatt vecka
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller min hand uppe jag med,, Härligt att ligga i sängen med en bok och höra vinden vina utanför...mys mys..

    Håller mina tummar och tår för dig att det ska gå riktigt bra..

    kram kram

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis