2010-11-26

Suck!

Vaknar och sträcker på sig. Tassar upp och tittar ut. Snön den vräker ner fortfarande men det verkar inte blåsa lika mycket. Men nu tycker jag att det räcker! No more snow please!!!

På hussidan händer ingenting. Det blir till att ha en till visning. Tråkigt men sant. Ingen idé att hänga läpp för det. Vet ju att det är trögt på marknaden just nu. En månad innan jul är ju inte den perfekta tiden att ha visning. Så nu gäller det att hålla motivationen uppe både hos mig och sonen så att vi inte förfaller med skräp och liknande hemma.

Men ni fasiken det är ju FREDAG idag och snart kan man säga att helgen infinner sig.

Ta det lugnt därute och kör/gå försiktigt så inget händer er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis