2010-11-27

God morgon/God middag

Så är den härliga Lördagen här och sovmorgonen var lång! :o) Solen lyckades titta fram en millisekund för att sedan kvävas av det gråa. Idag blir det inte mycket gjort utan mest vila ut för att sedan ta sig an kvällen.

Kvällen ska tillbringas i Stora staden och på ett känt hotell. Där ska det hängas i baren och tittas förtjust på Martin Stenmark. Innan dess ska lekamen smörjas och blodet fyllas på. Det ska bli så härligt att få något annat att tänka på än sälja, sälja och återigen sälja.

Inga bud har kommit ännu utan det lutar mot en visning till. Suck, det innebär att man ska fortsätta bo i ett sterilt och opersonligt hem. För när det är visning ska man plocka bort allt personligt. Tur att man har grannen som snällt låter mig bära in kassar med allt personligt.

Men nu ska jag förtränga detta och ladda för en helkväll med Martin Stenmark!

Ha en underbar lördag!

2 kommentarer:

  1. Å, det låter ju hur trevligt som hlst. Hoppas kvällen blev bra. Ha en trevlig advent. Kram Lilitha

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick en fin kväll i den Stora staden :-)
    Jobbigt att det inte kommit något bud än på lägenheten och att det kanske blir en ny visning.
    Hoppas det ordnar sig snart
    Ha en fin första Advent
    kram

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis