2010-11-21

Söndag eftermiddag har infallit och ....

.... första visningen har varit. Jisses vad man har fått slita för en halvtimmes visning. Allt personligt ska tas bort, diskbänk och bänkar ska vara tomma. Tvättkorg bort, handdukar bort osv. Tur att man har grannen där allt har stått under dagen. :o) Världens bästa granne må jag säga. Under tiden visningen var fick jag mig en kopp kaffe och Caesar fick mysa i sängen. Tyvärr var det inte många på visningen utan nu får man hoppas på visningen som är på tisdag.

Snart ska jag ut och gå i mörkret och duggregnet med doggen. Vädra bort negativa tankar och ladda med positiva tankar istället. Kändes ju lite deppigt att det inte var många på visningen och genast började oron gno i kroppen. Tänk om ingen vill köpa, tänk om jag kommer att sista på vårkanten med 2 boenden. Så därför ska jag och doggen ut på en lång, kall och blöt promenad. Sedan ska pannan på med kaffet och jag ska sätta mig i soffan och läsa bok.

Så börjar en ny vecka igen på måndag. En något lugnare på jobbet än förra veckan. Fast ännu mer nervöshet eftersom på onsdag visar det sig om någon är intresserad att köpa nuvarande bostad. Så nu får ni alla hålla tummarna så att det går vägen.

Ha en skön start imorgon bitti!

Pstt! Ni som har er blogg på blogg.se har jag inte lyckats kika in hos och tacka för er omtanke. Därför tackar jag här istället.

SysterYster, här kommer en stor puss på pannan från den minsta lillasyster du har!! :o)

9 kommentarer:

  1. Förstår mer än väl att det pirrar i din mage och att tankarna snurrar runt i skalle.
    Skönt med en go granne att kunna ställa undan sitt privata när det är visning.
    Håller alla tummar och tår för att det skall komma fler och intresserade på tisdag kväll.
    Här regnar det också och Bobo och jag har knallat runt och blivit både våta, skitiga och kalla. Men nu väntar maten på att bli tillagad.
    Kramar:=)

    SvaraRadera
  2. Hej,det var inget bra att så få kom på visningen men var ihärdg och ha många innan du ger upp för dom som kommer först är bara en promille av alla som dyker upp på senare visningar,min magkänsla säger mig att det kommer gå hur bra som helst för er och va inte orolig,själv lever jag med jobbet dygnet runt snart men har haft Ella som sällskap hela helgen så nu är allt så bra det kan bli,ha en bra vecka,KPM.

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att det kommer många på visningen på tisdag :)
    Vart finns lägenheten ?

    Ha en go vecka !
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag klämmer till båd' tummar och tår. Hårt!
    Det löser sig, det gör det!

    SvaraRadera
  5. Dé behöver inte va dåligt att de´ inte kom så många på visningen - kommer de hundra på en visning så e dé iallefall bara 2-3 av dom som verkligen har råd. Resten brukar va såna som inte har funderat färdigt på om dom verkligen ska flytta, dom har inte ens frågat om lånelöfte å så finns de dom som bara e nyfikna (jamen så skulle vi också kunna inreda eller bygga om....). Så ta du å utgå ifrån att dom som kom verkligen va dom som e seriöst intresserade. Sen har du gänget som e intresserade av flera objekt där visningarna krockar - dom kommer nästa gång.

    Puss på pannan från största storasystern du har!

    SvaraRadera
  6. Har tagit till både tummar och tår! Hoppas att det blir budgivning och du får en masssssa pengar över!
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Behöver ju inte vara dåligt att det inte kom så många på första visningen bara den rätte var där så... Håller mina tummar och tår att du får ett bra bud på din lägenhet...
    Jag det är skönt med en promenad för att rensa lite tankar...

    Många kramar te dig..

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis