2011-02-06

Nu är det snart dags att nanna kudden...

..men först ska jag bara.....

Så är det alltid precis när man ska lägga sig. Ska bara fixa det och det. Men nu har jag bestämt mig. Jag går och lägger mig och struntar i "ska bara".

Måste se till att få lite sömn ifall sonen ringer mitt i nassen och vill bli hämtad. Han ska tillsammans med sitt amerikanska fotbollslag titta på finalen i Superbowl som börjar kl 24. Följde pojken precis till bussen och passade på att ta sista nattsvängen med Caesar. Imorgon bitti vid 5-tiden kommer pojken hem igen. Så då måste mor i huset ha fått lite sömn innan. Gillar inte att han är ute och ränner så här sent men i det här fallet kan jag nog känna mig ganska trygg för hela seniorlaget samt juniorlaget kommer att vara där tillsammans. Sedan kommer grannpojken att titta på den samma och hålla ett vakande öga över sonen. Så då kan jag känna mig någorlunda trygg. Men helt trygg är jag inte förrän han är hemma.

Så alla på andra sidan: Sov gött och dröm sött!

1 kommentar:

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis