2011-02-10

Okej okej jag fattar....

.... våren är inte på gång. Ledsen att ha förolämpat dig Kung Bore men ge dig nu. Du behöver inte straffa mer. Det räcker, jag har fattat meddelandet!!!

Har ni samma väder som jag?? Snöstorm, snöstorm, snöstorm?? Här har det hållit på enda sedan lunchen att snöa. Vi har fått ungefär en meter snö och jag har fått varit ute och skottat 3 ggr sedan jag kom hem kl 6 ikväll. Jisses vad det vräker ner. Hoppas att man kan ta sig till jobbet imorgon och att man inte är mer insnöade än vanligt.

Jag börjar oroa mig för hur ryggen klarar sig. Har ju inte bara utanför nuvarande dörr att skotta, nä jag har ju även det nya och garaget som ska skottas och göras framkomligt. Så egentligen har jag skotta 9ggr redan. Puh inte undra på att ryggen värken och ögonen svider, håret droppar och snoret rinner. Men men detta går väl över också.

Men nu måste jag ut igen och skotta för sista gången. Men nu är jag lat. Jag tar bara utanför nuvarande dörr.

Sov gott och dröm sött! Var försiktiga i ovädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis