2011-09-17

Lördagen är här.....

... och rösten är tillbaka och febern flugit sin kos. Tjoho, det är skönt. Dock har jag ett stort dilemma. Medan jag har tyckt synd om mig själv, har Ingen inte skött sitt jobb. Huset är i en enda stor röra och jag måste dra fram snabeldraken. blä!

Ikväll var det meningen att vi skulle ha kräftskiva, men Någon har käkat upp alla kräftorna så det går inte att få tag i. Vad gör man då? Äsch får improvisera, lite räkor, kräftstjärtar, avocados, lime aioli, grönsaker och rostat bröd. Jösses har inte ätit en enda kräfta i år och såg verkligen fram emot denna kväll. Var lite orolig i veckan att man skulle missa skivan men istället missar vi kräftorna. :(

Nä nu har jag inte tid mer. Dags för snabeldansen och lite annan dans med vippan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis