2009-04-28

Gäsp aj och gäsp!



Nu har jag passerat Angelina Jouli med hästlängder när det kommer till bongoläpp. Men tyvärr har den inte samma attraktionskraft som hennes. Vad det nu kan bero på? Har ju det snyggaste läppstiftet världen, gulvitrött lite såsigt. Konstigt!



Igår blev sonen med moppe men vi kan inte få hit den förrän påställningen är godkänd. Så han går runt nu och suckar. Imorgon har han sin sista teorilektion sedan är övningskörning, teoriskrivning och uppkörning. Sedan är han med moppekort också.

Ikväll har vi varit hos dottern och hennes frende och käkat plankstek. Mums! Sedan var det bara hem för att fixa med årets tråkigaste uppgift, deklaration. Blä så himla tråkigt. När man väl sitter där så upptäcker man att självklart har man inte fått allt man ska ha vilket gör att deklarationen inte kan slutföras. Blä!


Nu ska denna bongobrutta krypa ner i sängen och vakna imorgon utan bongoläpp.


2 kommentarer:

  1. Åh, jag håller tummarna så att det knakar! Ingen bongoläpp för Lena i morron tack! =) Kram och sov så gott! Ses i morron! =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att bongoläpper liksom glömmer av sig tills i morgon
    KRAM Lallis

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis