2009-04-26

Sorry vänner men idag var det en riktigt snurrig dag!

Vaknade kl 8 första gången men bestämde att vända på mig och somna om.. Sedan ringde telefonen vid 8:45 och det var N som var lite deppis. Strul på killfronten. Pratade med henne i nästan 1 tim liggandes i sängen och hon på väg till extraknäcket. Efter samtalaet insåg jag att somna om skulle jag inte kunna göra. Gick upp och tog morgonpromenad med Caesar på nästan 1 tim.

Väckte sonen via telefon som lagade frukost under tiden jag tog morgonprommisen med vovsen. Grannen ville bjuda på kaffe men fick vänta tills frukosten landat i magen. Fika med grannen 1 tim och sedan röjning på den lilla tomt jag har. Tiden rusade och det var dags att hasta in i duschen för att göra mig iordning för middag hos svägerskan och hennes nya. Herrejesses från kl 10 till nu kl 01:40 har tiden bara flugit iväg. Känner som att jag inte har hunnit någonting. Men skönt ändå.

Nu ska jag sträcka ut mig i den sköna sängen för att vakna pigg och alert imorgon kl 8 för att laga frukost åt sonen som ska iväg till Stora stadens nöjespark.

Datorn har jag inte hunnit med förrän nu och då ligger alla och sover. Snyft! Men men imorgon vaknar vi alla till en ny dag och förhoppningsvis en underbar sådan.

Har inte hunnit svara på era kommentarer, det kommer efter trädgårdsröjningen imorgon.

8 kommentarer:

  1. Godmorgon gumman =)

    tassar tillbaka in till dig Å önskar dig detsamma =)

    Må solen lysa över dig idag =)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Tiden går fort när man har roligt!
    Idag är det lite disigt men det spricker snart upp!
    Det blir tvätt, båtstädning och trädgård.....få se om vi hinner allt vi vill!!

    Ha en sköön dag!

    SvaraRadera
  3. Här är det ösregn nu,och jag som skulle klippa gräset innan jag åker till Sundsvall men det går nog inte nu,som tur är så går det att sitta med laptopen i uterummet för det är varmt så lite sommarkänsla är det,ha en bra söndag o kram.

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Hoppas du hunnit njuta av den underbara försommardag som idag varit! Själv skriver jag tenta och har suttit och glott in i dataskärmen hela dagen. Lyser mest med min frånvaro just nu, men det kan ju bara bli bättre! Ha en fin söndagskväll och en god inledning på kommande vecka! Kram på dig! =)

    SvaraRadera
  5. Du, den som tar sig ut och rör på sig, promenerar, den har hunnit med det allra viktigaste på listan tycker jag! Ja, det och så att borsta tänderna!

    Hoppas din söndag var en bra dag! :)

    SvaraRadera
  6. Har hittat en hemlig testblogg,vill gärna va först men det går inte skriva kommentarer till den,och mailen är oxå blockad på något sätt,hur gör man då,kram.

    SvaraRadera
  7. 01.40?! Det var en lååång dag, minsann!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis