2010-11-16

God natt!

Så är en dags arbete avslutat och jag är trött, slut och helt tom i bollen. Har precis kommit hem från 4 olika möten idag. 2 leverantörsmöten och 2 interna möten samt en avslutande middag, vilken jag inte kunde hoppa från. Så nu ska denna donna lägga huvudet på kudden och snusa fram till imorgon då ytterligare en dag startar med leverantörsmöte, internt möte, guidad tur i produktionen. Slutklämmen på dagen är väl det bästa för då får man verkligen en inblick i hur ens företag producerar live. Det ska bli riktigt kul faktiskt även om det är planerat en sen guidning.

Sedan är det bara hem och plugga matte med sonen inför ett stort prov på torsdagen.

Så nu mina vänner ska jag lägga huvudet på kudden och sova till 6 i morgon bitti för att åter ta mig an en ny dag.

Sov gott allihopa!

1 kommentar:

  1. Ååå, jag hoppas du får sova gott inatt!! Själv så har vi fullt upp hela natten men nog känner jag mig lite trött alltid... Kl 7 får jag lägga mig i sängen...
    Kramen, Maria

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis