2010-11-14

Nu är det kvällen!

Mörkret lägrar utanför och man ser knappt handen framför sig om man inte har några lampor. Hua vad snabbt mörkt det blir nu om dagarna. Tycker att man knappt hinner vakna, blinka lite granna och så vips är det mörkt och kväll.

Magen är mycket bättre nu och börjar stabilisera sig. Den här helgen har jag verkligen legat i och röjt i skåp, klädkammaren och inneförrådet. Har städat i ordning på kontoret så nu är det riktigt fint där. Känns så skönt att jag har hunnit med detta eftersom det är en tung vecka som väntar.

Igår kväll var det pokerkväll hos grannen. Jag som är emot att spela om pengar satt där och spelade som bara den. Men det var för att vi bestämde ingen fick behålla pengarna utan de gick tillbaka in i sparbössan. Vi åt god paella och drack gott vin till. Hann väl ligga en timme på kudden innan magen satte igång. Så nu är jag helt slut och tänker pallra mig upp i soffan och bara slappa.

Ha en skön söndagskväll!

3 kommentarer:

  1. Jodu, nog är det mörkt alltid. Å, nu jobbar jag natt denna veckan så jag lär inte se nåt dagsljus förräns på fredag...
    Ska strax iväg å jobba första natten.
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är den mörkaste tiden på året, och november brukar vara lite extra trist innan snön kommer och lyser upp.
    I alla fall här i Stockholm, finns ingen snö.
    Skönt att magen känns bättre nu och hoppas att det fortsätter så.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så kul det låter med poker, kanske nått att ta efter nästa myskväll:) Kram och ha en underbar dag
    Bibban

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis