2010-11-15

Jäkt jäkt jäkt!

Ett snabbt inlägg får det bli eftersom jag ska alldeles strax iväg på kvällsmöte med middag med en leverantör. Dagen idag har varit någorlunda lugn och det är tur det. För från och med ikväll blir det hektiska dagar framåt. Kul samtidigt som väldigt jobbigt eftersom jag också har en visning som ska ske till helgen.

Jag hoppas att ni alla har det bra så här måndag kväll. Nu är det bara några kvällar kvar sedan är det fredag igen. Tjoho och sedan är det dags, VISNING. Mama Mia hur ska det gå?? Äsch nu skiter jag i det och ger mig iväg.

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir bra med visningen och ha en bra vecka,själv har jag haft en hektisk helg och alldeles för mycket att göra,KPM.

    SvaraRadera
  2. Men hallå, nu har jag missat lite uppdateringar här igen. Vet ju att du har pratat om att sälja tidigare. Blir det lägenhet nu i samma stad? *nyfiken*. Hoppas det går grymt bra på visningen (det gör det säkert). I just denna stad brukar det vara mycket folk på visningarna, det finns inte så många schyssta objekt i omlopp. Håller tummarna. Kram!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis