2011-01-24

En enda stor gäsp!

Jisses tror jag ska gäspa käken ur led. Är så trött så trött. Det är inte bra att vakna innan väckarklockan ringer. Nä för då är man helt sänkt på kvällen.

Efter att ha jobbat ikapp förra veckans svinn på jobbet så var man lagom klar att gå hem vid 5-tiden. Hem och checka av sonen. Ingen feber men en riktig lunghosta har han. Duschat säkert flera gånger under dagen för att han har svettats så mycket. Men han verkade ändå lite piggare än igår.

Sedan hem till grannen och hjälpa honom att söka jobb. Han är totalt värdelös på datorer och internet. :-) Sedan checka efter flygbiljetter till Teneriffa i slutet av juni. Snacka om svårt eftersom det inte är högsäsong där under juni-juli. Men eftersom vi har fått boende 2 veckor är det skit samma tycker jag. Teneriffa har ungefär samma klimat som en svensk högsommar. Det duger åt mig.

Framåt 8-tiden var man åter igen hemma. Då ringer telefonen och Per som jag träffade på nyår undrade om han kunde få bjuda på en middag inom snar framtid. Det tackar man ju inte heller nej till. Trevligt sällskap, förhoppningsvis en god middag ute någonstans verkar vara ett bra fördriv en fredagkväll. Eller hur??

Nu så känns det som man har hunnit med en massa och hjärnan börjar långsamt stänga av sig själv. Så då är det dags för den sköna, goa sängen. Fast innan dess ska Caesar ut och nattkissa. Sonen ska ha sina förmaningar. Sedan är man klar att lägga sitt trötta huvud på en go och mjuk kudde.

Sov gott och dröm sött!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis