2011-01-24

God morgon, klockan är över sju!

Så har det hänt! Jag vaknade utan väckarklocka. Alldeles för tidigt slår jag upp mina blå och undrar vad sjutton har hänt. Klockan har inte ringt så jag vänder mig om för att somna om. Lyckas jag? Not, lika bra att erkänna. Så det var bara att kliva upp och gå raka vägen till duschen.

Så just nu sitter jag här alldeles chockad och undrar vad fanken har hänt med min inre klocka. Eller snarare min inre klocka som inte har funnits tidigare. Men men kanske är det så att jag är lite spänd för idag börjar de renovera nya huset. Ska dit och lämna nyckeln så att de kommer in. Kanske är det därför jag inte kan sova eller känner mig trött.

Ja hur som helst vaken är jag och ska sätta lite fart för att fixa lite innan snickarna kommer.

Ha en bra dag därute!

1 kommentar:

  1. Får skicka ett stort grattis till dig att du har blivit av med din andra bostad och nu är klar att flytta in i ditt billigare hem..
    Grattis ännu en gång..

    Många kramar te dig vännen.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis