2011-01-26

Onsdag mitt i veckan


Sätt inte kaffet i vrångstrupen nu. Var försiktigt med frukostmackan så att den inte sätter sig på tvären. Njut av frukosten och läs morgontidningen i lugn och ro.

Idag tar jag det lugnt och stressar inte iväg till jobbet. Har huvudvärk och känner mig allmänt lite hänging. Men snart börjar tabletten verka och då blir det genast lite bättre.

Undrar om detta beror på detoxning av kroppen nu när jag inte röker? Ända sedan jag fimpade sista så har jag känt mig förkyld och haft en lätt huvudvärk. Inget skönt men har gett mig den på att detta ska fungera.

Idag blir det en lång dag. Har en workshop som börjar efter lunch och den kan dra ut på tiden. Puh, därför tar jag det lugnt nu istället.

Ha en bra dag, ta hand om er och njut av dagen!

3 kommentarer:

  1. Hej där! Har du slutat röka! Så härligt för dig :-) Det kryllar ju av förkylningar där ute, inte så konstigt om du känner dig hängig heller. Själv knarkar jag i mig något spanskt preparat som mamma tog med hem från senaste resan (panodil, koffein och c-vitamin i hög dos). Har inte varit här inne på ett tag, hur har det gått med hus och allt?

    SvaraRadera
  2. Jättebra att du slutat - och ja, man blir ofta sjuk när nikotinet går ur kroppen, och kroppen ska börja fungera utan det. Märkligt, men det går ju också över.
    Vad duktig du är!!

    SvaraRadera
  3. Så duktigt av dig att sluta med ciggen...Du är super duktigt och kommer att klara detta..

    Ha en bra dag på dig Workshop denna kyliga onsdag..

    Mången kram

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis