2011-01-25

God morgon, NOT!

Sitter här med mitt kaffe och önskar att det fortfarande var natt så att jag kunde få sova. Natten i det här huset har inte varit speciellt lugn pga sonens hosta. Har inte kunnat sova mer än 10-15 min i sträck innan hans hosta har väckt mig. Till slut tvingade jag i honom hostmedicinen Cocillana så att både han och jag skulle få sova några timmar.

Eftersom han låg och sov hela dagen igår kunde han inte somna inatt. När han till slut gick med på att dricka lite hostmedicin var klockan kvart i fyra. Men  nu sover han som en gris den rackaren medan jag måste iväg till jobbet.

Hoppas att er natt var bättre och att ni vaknade utvilade för att ta er an en ny dag med nya möjligheter. Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Ja att sova till någons hostningar är inte lätt.
    Man ligger ju där och irriterar sig och då blir ju allt bara värre.
    Hoppas att hans hostmedicin hjälper så du får sova i natt.
    Låter trevligt och lite spännande med att bli bjuden på middag, håller tummarna.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  2. Låter jobbigt med hosta, inte det lättaste att sova till.. Hoppas att sonens hosta försvinner snart...

    Här är det segt och tråkigt...

    Många kramar te dig..

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis