2009-03-18

Jisses det regnar awards!



Ikväll när jag öppnade upp för att läsa kommentarer från er fick jag se att jag har fått tre nya awards. Jisses kanske dags att ge sig ut och köpa den där trisslotten och få uppleva Det är då det händer!!! Jag blir så rörd, glad, lite generad och ja allt man kan tänkas bli när man får så många. Tack snälla underbara vänner en stor kram! Här kommer de och förstås de är helt utan inbördes ordning.

Första awarden har jag fått av Modestymom den snabbskjutande tonårsmamman som siktar högt och skjuter lågt.



Denna vill jag skicka vidare till följande helt utan inbördes ordning som man säger i belöningarnas värld, hehe:

Bjornesmagazin för att han är så go och så han ge denna till alla de sina!

Bloggberta för att hon ska skriva mer i sin blogg så jag kan få skratta lite till!

Lina för hennes enorma livsglädje och kärlek till sina djur!

Artista för att hon är så omtänksam mot sina blogg vänner!

------------------------------------------------------------------------

Den andra har jag fått från Anne som värper först och kacklar sedan. =)



Hon har gett följande motivering:

Humoristiska vardagsbetraktelser där inget kan tas för givet.

Nej just det. Man ska inte ta något för givet även om jag själv inte rår för det ibland. hehe Med humor försöker jag se livet även om det är svårt ibland och det är det jag försöker förmedla. Säger som på ovan award; denna vill jag skicka vidare till följande utan inbördes ordning:

Bokmalen för att hon delar med sig av sina fina fotografier och ger bra boktips!

CPmamman för att hon så kärleksfullt delar med sig av sin vardag med sin prinsessa!

Tindra den glimrande underbara för att trots hennes oro skriver hon med underfundig humor!

Ting (en annan sorts fe)för att hon blev besjungen i Melodifestivalen!

------------------------------------------------------------------------

Den tredje har jag fått av Annette den underbara glamorösa som önskar alla sin "arom". =)



Säger återigen trots att det är tjatigt. Denna vill jag skicka vidare till följande utan inbördes ordning:

Tekla Maräng för hon att oss bjuder på ljuvliga sinnesintryck som får i alla fall mig att njuta och längta.

Paulas Pörte för att hon delar med sig av både det ena och andra som den finnkärring hon är! =)

Mamma Melissa för att hon skriver som en gudinna och får oss att le trots sorger och bekymmer.

MrsLi för att hon har fått sin blogg recenserad! Nä inte bara det utan för hon gör så att man känner sig som recesenten säger Välkommen!

Puh detta tog musten ur mig! Jisses sidan räcker ju inte till att skriva upp alla som jag vill ge en award upptäckte jag. Därför säger jag nu:

TILL ER ALLA SOM JAG INTE HAR RÄKNAT UPP. DESSA AWARDS ÄR TILL ER OCKSÅ. DET VAR BARA DET ATT SIDAN RÄCKER JU FÖR SJUTTON GUBBAR INTE TILL!

Här kommer den stora kramen!

12 kommentarer:

  1. Va go du är,har fått en av Diana med men undrar om jag är värd det,hoppas det,och motiveringen värmer verkligen,jag är som jag är och det står jag för,hoppas vi hörs imorgon och kram.

    SvaraRadera
  2. Bjorne: Du om någon är värd en award.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  3. Tack snälla vad gullig du är!! Dina ord värmer å vad kul!! Du har rätt, visst piggar det upp! ;)
    Stor Kram, Maria

    SvaraRadera
  4. Tack det är så gulligt av dig när du säger så,då känner man sig uppskattad av någon anledning,du får en till,kram.

    SvaraRadera
  5. Åh!
    Tackar och bockar!!! =O)

    SvaraRadera
  6. Men tack snälla snälla du! Så gulligt av dig! Kram!

    SvaraRadera
  7. Oj, det var många awards. Grattis! Jag tycker det är bra med awards så att man får tips från andra om bra bloggar. Jag hittade till din från Annnes blogg.

    SvaraRadera
  8. Himla glad är jag för din skull! =) Du är verkligen värd dina awards, varenda en! Så det så! Nu ska jag chocka kroppen och försöka hitta kudden innan ett, för en gångs skull...=)
    See you in the morning!
    Köp en triss i morron - "plötsligt händer det", vet du!
    Kramizar och sov så gott, goa du!

    SvaraRadera
  9. Bokmalen: Väl bekommen! Den förtjänar du!

    Bjorne: Visst är det skönt när man är omtyckt. Och goa björnar finns det inte så gott om. hehe

    Ting: Väl bekommen!

    Lina: En sådan levnadsglädje måste belönas.

    Tantti: Hej vad roligt med en till bloggvän!

    Afrodite: Hmm chocka inte kroppen för mycket. =)

    Kramis och god natt allihopa!
    Lena

    SvaraRadera
  10. <3 Gulle dej! En av mina trognaste :) Stor kram!

    SvaraRadera
  11. Gulle dig!! Tack så mycket! Kram!

    SvaraRadera
  12. Tack snälla för din uppmuntran, tar tacksamt emot awarden som gör att man med nöje fixar fram lite mer inlägg.
    Kram:)

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis