2009-03-19

Jobbar hemifrån på förmiddagen idag....



...och har helt glömt bort bloggen. Hur i hela friden gick det till? Jo jag kastade mig med liv och lust för att hjälpa mina kära kollegor som sitter illa till. Då försvann tiden och jag bara helt enkelt jobbade. Konstigt va? Men så var jag tvungen att byta uppkoppling mellan datorerna och Bling så gick en ljusdank upp. Bloggen, för sjutton, bloggen. Så nu sitter jag här och ordbajsar igen. Vill bara önska er alla därute en underbar dag!



Här skiner solen men för er som kanske inte har sol så bjuder jag er på en!

6 kommentarer:

  1. Tack för solen, även om jag har en som fullständigt strålar UTANFÖR mina fönster! =)
    Som inte KAN ta sig in...
    Ja, hur kunde du bara glömma din blogg?! Låter fullständigt och alldeles otroligt...sunt!
    Skönt att få jobba hemifrån en dag ju! Ta dig en paus och ut och njut av det underbara vårvädret oxå idag!
    Ha en fin-fin vårdag!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. hahaha ordbajsar har aldrig hört det uttrycket el va man ska kalla det innan *skratt* jätte fin blogg..ha en fin dag du med =)

    SvaraRadera
  3. Du är gullig du, Tack så mycket. Ska försöka ge dig ett litet skratt snart :0)

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt underbar dag själv på dig!

    SvaraRadera
  5. Så kan jag också göra ibland!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  6. Gör det samma men man ska bry sig om sina bloggvänner och ta ett litet besök för att se så allt är bra,och solen har varit lika fin här idag men jobbar inne så det är otur just nu,ha en bra morgondag o en kram.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis