2009-03-18

Snart midnatt!



Åh vad det är roligt att dela ut Awards till alla goa bloggisar. Det är fasiken nästan det roligaste när man får en själv. Att få dela med sig för det sprider så mycket glädje.

Dottern och hennes frende har precis lämnat huset efter en snabb visit. Det värmer modershjärtat när hon kommer och hälsar på!

Nu är det dags att nanna kudden och slå upp sina blå imorgon bitti som är alldeles för nära inpå. Tänk om den ändå kunde vara långt borta så att man för en gångs skull slår upp sina blå och bara studsar upp ur sängen med sång och glam. Men hehe här kliver surkärringen upp och muntrar och har sig. Men men det är för väl att sonen inte har slagit upp sina innan Mor i huset gör det. hehe

Imorgon är en ny dag som kan bjuda oss på många spännande och utmanande ting. Så nu är det dags att in i drömmens värld träda!



3 kommentarer:

  1. Ha en riktigt bra dag imorgon och sov så gott:)
    kram Lallis

    SvaraRadera
  2. Hahaha...samma bild, men med olika text! =)
    Sov gott, du goa!
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hej och Godmorgon! Idag så sätter jag mig ner och gör mitt vanliga veckobesök på bloggar som jag besökt tidigare och även på en del nya som man kommit i kontakt med på något sett oftast då via någon länklista. Efter ett tag så försvinner en del namn och kommentarer glöms bort så därför uppskattar jag i allafall när det blir lite uppdatering. Skriver nu en rad på din fina och trevliga blogg.
    Blir själv glad när någon talar om att de varit inne och läst eller bara tittat som hastigast. Personligen så kan jag fastna för små detaljer i en blogg, det behöver inte just vara de som är mest genomarbetade, det kan vara något som skrivs, ofta en tanke eller intressant fundering eller något i en bild som får en att tänka till
    Ha en fin dag önskar Peter Olofsson!
    PS: Min blogg är ju självfallet inte vad den var tänkt att vara från början utan detn är lite som livet själv, en blanding av allt:

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis