2009-03-17

Vill bara...

gratulera Afrodite till sitt VG på hennes nyss avslutade kurs!

4 kommentarer:

  1. Tusen tack, goa tjej...rörd! Glad och stolt! =)Tack!
    Kramiz och sov gott!

    SvaraRadera
  2. Här har det sprudlat in en massa inlägg sedan jag var här sist.
    Så nu ska jag läsa igen.
    Ha det gott Marie:)

    SvaraRadera
  3. Go kväll i stugan, hoppas allt är bra.
    Som du såg har jag fått tagit reda på lite vid flytten, blir en liten rundflyttning till vid tapetseringen men sen är ju allt på topp.
    Ska väl fortsätta surfa runt medan jag väntar på att sönerna ska ge upp fighten o sova istället.
    ha de bra
    kramiz
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  4. Afrodite: Var så god. Den är du värd så som du kämpar för att bli "fröken" nu när du är gift. hehe

    Marie: Ha det gott själv. Du är inte så dålig på att lägga inlägg själv. Man måste alltid läsa in sig igen. hehe

    Ann-Sofie: Jo jag såg det. Hua! Nu väntar jag spänt på och få se vilka tapeter du tar i stället för rosa ponnies. =)

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis