2011-01-31

Måndag morgon och dags för vardag igen..

Så är det återigen måndag morgon och vardagen är tillbaka. Sonen ska gå till skolan för första gången på en vecka nu. Han ligger hur långt som helst efter men jag hoppas att han får stöd i skolan så att han kan läsa in det han har missat.
Själv ska jag tragla mig till jobbet, sprida lite ljus över mina kollegor. :o) Kanske kommer jag få ett antal goda skratt under dagen. Ganska vanligt på jobbet. Kanske ligger det nya produkter som ska köpas in och som jag kommer att få ansvar över. Man vet aldrig vad som sker på jobbet. Till mångt och mycket vet man men inte allt.

Jag hoppas att er måndag blir glad, trevlig och energigivande! Ha det gött!

1 kommentar:

  1. Hoppas din dag har varit riktigt bra.

    Jag kan instämma i mycket det du skrev i min blogg.

    Många kramisar på dig..

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis