2011-01-31

Så är måndagen snart slut....

... och vi på tisdagsdygnet träder in. Ambitionen är att huvudet ska ha landat på kudden innan vi träder in tisdagen. Men som alltid är alltid något som ska fixas eller ska bara-saker. Därför har jag bestämt att nu ska jag ut och valla hunden. Sedan ska jag skutta in i duschen för att sedan krypa ner i sängen. Japp så ska det bli ikväll.

Imorgon är jag fattigare än vad jag är nu. För imorgon ska jag betala den nya lägenheten och få nycklarna i handen. Sedan ska jag smygtitta på hur långt mina kära hantverkare har hunnit. Ska bli spännande att se. Försöker hålla mig därifrån tills jag får "egen" nyckel. Så imorgon kommer jag ränna där hela tiden tills jag flyttar in. hehe

Men för att jag nu ska hålla schemat får jag säga god natt till er alla. Annars spricker planeringen. Så mina vänner på andra sidan glaset:

1 kommentar:

  1. Spännande med nya lägenheten! =)
    Hoppas att tidsschemat höll och att du fick skuttat i säng i tid! Här blev det många "ska bara" innan jag hitta de dit. Tyvärr. Och nu är man trött. Så trött!
    Men du - godmorgon! Och ha en underbar tisdag! Och lycka till med nya lägenheten! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis