2009-03-07

Åh så skönt att få sova!

Åh vad det var skönt att sova ut. Har bara tagit det lugnt på morgonen och läst tidning. Nu har jag precis väckt sonen för att vi ska äta brunch. Efter det ska vi iväg på födelsedagsfirande. Denna gång är det kusin Anna som fyller år och vill bli firad. Hon har flyttat så nu ska vi, jag och C, ut på äventyr. Vi ska hitta hem till henne. Som tur är finns det Eniro kartor så vi kan skriva ut en vägbeskrivning. Vi får väl se hur det går. Detta är första gången sonen ska agera kartläsare. hehe


Ha en skön dag därute

6 kommentarer:

  1. Åh, så skönt att du oxå fick sova ut! Jag med, till tio! Me like! =)
    Ja, det är tur att eniro finns, särskilt med ett likalsinne som mitt...hehe.
    Det klarar sonen som en dans! Kör försiktigt!
    Ha en underbar lördag, det är ni värda!
    Kramizar =)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med lite sovmorgon.

    Dina vänner är så välkommna att besöka bloggen, och även höra av sig på mail. Det får ta sin tid att landa i livet som blev annorlunda... Man måste få ta tid på sig att acceptera saker och ting.

    Ser nu i din profil att du förlorat din man plötsligt. Det kan inte heller ha varit en lätt omställning.

    SvaraRadera
  3. Här var det födelsedagar på löpande band...
    Hoppas att du får en härlig helg, Marie:)

    SvaraRadera
  4. Afrodite: Ja gissa om att det var skönt!!! Trodde inte det var sant att klockan var tie när man slog opp sin blå.

    CPMamman: Har lämnat alla kontaktvägar till dig. Får se om de har modet att kontakta dig.

    Marie: O ja det har hittills varit en helt underbar helg.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  5. Hehe, har ni hittat tillbaka än? Det hoppas jag, vill ju läsa mera:-)

    PS. Jag älskar att "höra" ditt skratt, tack!

    SvaraRadera
  6. Tesstamente: Ja knappt och jämt hittade vi hem igen från den stora staden. Sonen måste drillas lite mer i att vara Co-driver. =) hehe lite generat säger jag tack för att du gillar att höra mig skratta. fniss "röda kinder"

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis