2009-04-07

Gäsp från en som är nöjd och glad!

Nu är jag tillfredsställd nästan i hela kroppen. hehe...

Har fått en knådning av rygg, axlar och nacke. Fått mig till livs av bästa väninnan ett skrovmål som bestod av Tacos, mums! Har snackat skit (släckt lite av härdsmältan), fått tips om en suverän borste till Caesars päls som är som är en härdsmälta i sig själv. Promenad tillsammans med en god väninna och snackat ännu mera skit. Det känns så skönt att få ösa ur sig ibland till någon som lyssnar, snackar lika mycket skit själv och som framförallt håller tätt utåt. Inget av det vi har sagt passerar våra munnar. Det är vår trygghet att veta att hos varandra kan vi säga vad vi vill och det stannar där. Så nu gäspar jag förnöjt och ska krypa ner under gosiga täcket och bara sluta mina ögon för en förhoppningsvis god natt. Så...

8 kommentarer:

  1. Åh så härligt! Känns som att du har fått mer tid till dig själv (och jag hoppas att det är så det är) sedan du sade ifrån på jobbet... och det är du så värd!!

    SvaraRadera
  2. Tacos å massage, kan det bli bättre!?

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter med massage. Vänner som man kan lita på i vått och torrt är ovärderliga, skönt att ni har varandra.

    Usch, fästingar. Brrrrr...jag har ju också hund.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för din mysiga kommentar och det du berättade om kråkan ni hittade när barnen var små.

    Låter skönt med massagen och kan tänka mig det är skönt efteråt.
    Kan tänka mig du hade en fin dag tillsammans med din bästa väninna.
    Och ja, det är underbart att ha någon man kan prata om allt med.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men det var väl till att ha det bra! Dig går det ju inte direkt någon nöd på.
    Hoppas påsken forsätter på samma bana.
    Kikar egentligen bara in för att säga:
    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  6. Visst är det som att det känns som lättare att andas efter en riktigt bra pratträff med en kär och god vän, man blir liksom ny....

    SvaraRadera
  7. Vad härligt det låter vännen:)
    Stor kram Lallis

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis